Klienditeeninduskoolitus

Klienditeenindus on veoauto- ja bussijuhi töö lahutamatu osa.

Hea klienditeenindus on võimalus kasvatada veofirma mainet ja ahvatleda kliente kasutama firma teenuseid.

Roolikool pakub klienditeeninduskoolitust kokkuleppel tellijatega (firmadega):

  • bussijuhtidele
  • veoautojuhtidele
  • kõigile veofirma töötajatele.

Koolitusel saate vastuse järgmistele küsimustele

  • Kuidas auto/bussijuht häälestab ennast mõjusaks kliendikontaktiks?
  • Millised on teeninduse tabud e kuidas kliente ära ajada?
  • Millised on magneetilised omadused, mis muudavad kliente truuks?
  • Kuidas ootamatuid veoteenuse juurde kuuluvaid teenindusolukordi lahendada?
  • Kuidas kriitikat vastuvõtta nii, et see ei segaks tööd ega eraelu?
  • Kuidas vastuvõtta kiituseid?
  • Kuidas ennast motiveerida nii, et teha kliente rahulolevaks ning ennast õnnelikuks?

Koolituse tulemusel:

  • Suureneb oskus ennast juhtida ning saavutada vastav emotsionaalne häälestatus, mis mõjub
  • Tekib arusaam kliendikesksest teeninduskeelest ning hoiakutest, mis mõjuvad kliendile sõbralikult ja atraktiivselt
  • Areneb võimekus ennast kiiresti ümberhäälestada ühelt kliendikontaktilt (k.a negatiivselt) teisele, ilma üht teisele ülekandmata
  • Tekib ettekujutus ja oskus suurepärase teeninduse kaudu parandada tööõhkkonda ja tööheaolu
  • Tekib ettekujutus ja oskus suurepärase teeninduse kaudu suurendada müüki

Koolitusel lähtume Teie veofirma erivajadustest ja eesmärkidest!

Palun võtke ühendust, tel. 56 900 030 / 682 5779, e-mail timo@roolikool.ee , Timo Korhonen.

Koolitajad:

Roolikoolis oskuseid ja kogemusi jagavad oma ala tunnustatud tegijad:

  • Elis Prangli (juriidiline kõrgharidus, transpordivaldkonna kogemus, koolitamise kogemus)
    • jurist (Tartu Ülikool 2006)
    • jurist-juhiabi AS Sebe 2005-2009, alates 2012 jurist Ernst&Young AS
    • Roolikool OÜ alates 2009 (nt. tööõiguse alused, teenindus- ja suhtlemispsüholoogia, klienditeenindus, autojuhi vastutus)
  • Inna Gorislavskaja (kõrgharidus, pikkaajaline bussi- ja autojuhtide koolitamise kogemus)
    • psühholoog, magister (Akadeemia Nord, 2009)
    • MP Training International tegevjuht ja treener-konsultant alates 2004
    • Roolikool OÜ alates 2003 (teenindus- ja suhtlemispsühholoogia, klienditeenindus jne.
  • Timo Korhonen (kõrgharidus, logistikateenuste ostmise ja logistika planeerimise kogemus alates 1998, logistikaerialased koolitused alates 2008)
    • Helsingi Ülikooli põllumajandus-metsandusteaduskond 1994
    • logistikateenuste ostmise ja planeerimise rahvusvaheline kogemus alates 1998-2008 (Saaristomeren Kala Oy, Heinon Tukku Oy, Satotukku Oy)
    • Roolikool OÜ koolitaja, juhatuse liige ja osanik aastast 2008 (klienditeenindus, teenindus- ja suhtlemispsühholoogia, ADR)
Lisateavet meie koolitajate kohta anname meeleldi – tel. 682 5779 / 56 900 030 või e-mail timo@roolikool.ee .